Lód - nowa odsłona

♥♥♥

Witajcie!!! Jak mijają Wam wakacje? U mnie tradycyjnie - dość nudno, ale ostatnio miałam wenę, wiec trzeba było to wykorzystać. Tak oto powstał lód, dałam go dla Magdy. Jest miętowo-cytrynowy z kawałkami czekolady, wiśnią i łyżeczką. Nie sądzę, żeby mi się jakoś udał, ale to oceńcie sami :) Jestem w trakcie czytania ,,W pierścieniu ognia'' i chcę szybciej go skończyć, żeby wreszcie sięgnąć po ,,Kosogłosa''




DZIĘKUJE ZA TAK WYSOKIE STATYSTYKI!!! Ponad 10 000 wyświetleń i ponad 500 komentarzy.


DZIĘKI!!!






Jak się Wam podoba lód?



KAROLINA

6 komentarzy:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥