Poradnikowo cz.3




Hejka, dzisiaj ostatnia część serii poradnikowej. Za pewne kiedyś z miłą chęcią kiedyś wrócę do tej serii. Może Natalka będzie chciała zrobić swoją serię? Więc do rzeczy kiedyś na pewno coś w tym stylu się jeszcze pojawi. Posta o klejach nie będzie, ponieważ kiedyś już był. Narzędzia też raczej nie bo chyba każdy wie jak wyglądają. No więc jak ktoś nie wie to niech napisze w komentarzu to na pewno to uwzględnię pisząc kolejne posty. Link do postu o klejach <= link to postu o klejach.


Dzisiaj będzie mój ulubiony temat czyli przydasie i ozdoby do naszych wyrobów. Więc zaczynajmy.


Brokaty:

 Brokaty występują w rożnych wormach i kolorach, jednak do naszych wyrobów lepiej będą się sprawować brokaty sypkie, dzięki którym nasz wyrób będzie ciekawszy. Brokaty płynne rzadko kiedy da się dobrze wykorzystać w naszych pracach, ponieważ ciężko jest nałożyć je tak, by były równomiernie rozłożone. To są moje brokaty w kubeczkach, które najczęściej używam. Są to podstawowe kolory brokatów ===============>
 Innymi dobrymi brokatami są brokaty w fiolce. Są jak widać sypkie, co ułatwia nam pracę. Rzadziej je stosuje ale mają bardziej rozwiniętą gamę kolorystyczną.
 Tutaj też są brokaty w fiolkach jak i inne ozdoby. W tym wypadku są to serduszka, srebrne i złote gwiazdki.
To natomiast są ozdoby do paznokci, które także wykorzystuje się do zdobień naszych wyrobów. Kupiłam je w sklepie chińskim za ok. 6zł. Są tu:
  • pomarańczowe rąby
  • srebrne głowy myszki Miki 
  • biało-srebrno-różowe gwiazdki
  • brązowe kwiatki
  • zielone rąby
  • niebieskie kokardeczki
  • óżwy pyłek
  • fioletowy pyłek
  • różowe kwadraciki
  • zielone kwadraty
  • różowe kwadraciki
  • różowe serduszka


Posypki:

 To jest moja najczęściej używana posypka. Kupiłam ją tu Klik. Jest kolorowa, w zasadzie to są mikro kuleczki, ale jak kto woli. Dobrze się sprawują, gdy chcemy mieć posypkę na silikonowej polewie.
 Te posypki też zakupiłam w tym samym miejscu, z nich korzystam rzadziej.
To są kostki lody, też zakupione w tym samym miejscu. Ich do tej pory użyłam z 2 razy, ale podbiły moje serce.

A to są mikro kulki, że tak powiem własne roboty. Sądzę, że każdy ma rzeczy to ich zrobienia. Kto chce wiedzieć jak je zrobić niech napisze pod komentarzem, odpowiem pod nim albo mailem.















Przydasie:

Mini kubeczki. Przydają się do zrobienia mini lodów lub jakiegoś artystycznego napoju. Także zakupione w tym sklepie. A ten różowy jest z dzieciństwa. Poszukajcie w swoich starych rupieciach, może znajdziecie takie mini kubeczki itp.
 Mini naczynia. Mi się nie przydają a mam ich sporo z dzieciństwa, wiec jak kiedyś będziemy robić candy to się tam znajdą lub przeznaczę je na jakieś wymianki. 
 Uwielbiam mini fiolki, po prostu je kocham. Oczywiście po hand-made'owo. Uwielbiam z nich tworzyć biżuterię. Nie mam ich za dużo, ale to musi się zmienić!


Ostatnie przydasie to mini sztućce. Kocham je!!! Szczególnie te mini łyżeczki. Są doskonałe do naszych słodkości!












Foremki:



Ja zakupionych foremek ma trzy, na dole są do foremki do wafelków. Mam jeszcze własne foremki DIY np. rożne czekolady czy hita. Lecz moim zdaniem najbardziej przydatna to foremka do spodu babeczki.











Na dziś to tyle mam nadzieję, że się to wam przyda, szczególnie początkującym.




Karolina



4 komentarze:

  1. Uwielbiam tego typu rzeczy, bardzo często ich uzywam, bardzo mało zapłaciłaś za te fioleczki..
    pozdrawiam
    Styl Bycia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zrobić kulki, te malutkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Anonimku już robię o tym post. :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥