Mikrokulki DIY

Hejka, w pewnym komentarzu zostałam zapytana jak się robi te mikro kuleczki więc postanowiłam o tym napisać posta. Skorzystałam z pomysły pewnej modeliniarki a link do jej filmiku z tym zostawię na dole. Więc sądzę, że każdy z nas posiada jakieś wapno czy witaminy rozpuszczane w wodzie. Z pozoru nic takiego, ale gdy nim potrząsamy słychać mini kulki. To właśnie one mogą robić za posypki. Pokażę wam tutorial i przepraszam za kiepskie światło, ale zdjęcia robiłam na szybko i przy sztucznym świetle.


Tak wyglądają nasze mikro kuleczki ========>

Prosty tutorial



Potrzebne rzeczy:
np. wapno do rozpuszczania, szczypce

1. Znajdujemy nasze narzędzia i potrzebne materiały. W moim przypadku to były szczypce, lecz może to też być inne narzędzie np. kombinerki. Przyda się też jakieś podłożę, by nie pobrudzić niczego. Ja położyłam zwykłą białą kartkę.








2. Otwieramy nasze wapno, potrzebna nam tylko jest zakrętka.

 



2. Z zakrętki przy pomocy  szczypców ( lub innego narzędzia ) wyjmujemy tą białą tekturkę. 




3. Następnie przesypujemy ją do jakiegoś pojemniczka. Tak wygląda mój zbiór tego rodzaju posypki.






Karolina

P.S.
Obiecany link




P.S.2 Proszę drogi Anonimku.

P.S.3 Jak chcecie jeszcze jakieś tutoriale to piszcie w komentarzach albo na e mail.

P.S.4 Chcecie mini Haul z moimi rzeczami z passionroom'u

2 komentarze:

  1. Wow, nie wpadłabym na taki pomysł :) z tymi kuleczkami nic się nie dzieje w piekarniku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie wiem bo ja używałam tylko po upieczeniu, zobacz w tym filmiku możę tam jest coś o tym.

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥