Kleje

Dzisiaj będzie coś o klejach. Są to kleje które jak dla mnie są najlepsze. Pierwszy to Magic, jest świetny. U mnie daje rady nawet przy wkrętkach. Nie jest drogi i można go kupić w prawie, każdym papierniczym. Jak wyschnie jest przezroczysty.








Drugi to Wikol. Jest to ogólnie dobry klej, wysycha na przezroczysto. Kupić go możecie w każdym papierniczym. Jest to klej do drewna, ale ja go stosuje to innych rzeczy. Jest dobry do papiero-plastyki i do techniki paper-mache. (Nie wiem czy dobrze napisałam.)
 
Kolejny klej to Gütermann. Jest to klej niemiecki ja używam go do wklejania zapięć. Schnie na przezroczysto. Jest to klej niemiecki a z mojego doświadczenia kleje niemieckie są dobre. 









Następny klej do klej na gorąca jest dobry i szybki schnie. A na końcu jest Super Glue każdy raczej wie jak on wygląda. To na tyle. Pozdrawiam


Karolina.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥