Parę słów o... Lorys Snake oil

Hejka, tu Karolina. Dzisiaj napisze wam coś o odżywce z firmy Lorys. W dzieciństwie miałam już parę razy ścinane włosy bo nie dało się ich rozczesać, jednak byłam mała i nie przeszkadzało mi to. Nie dawno też byłam do tego zmuszona i siedziałam trzy godziny u fryzjera!!! Ostatnio też zauważyłam że nie dam rady rozczesać włosów. Wtedy akurat pomyślałam sobie NIE, nie będę ścinać włosów. I dowiedziałam się o odżywce firmy Lorys. Mianowicie oglądając TEN FILMIK, postanowiłam, że ją sobie kupię i tak się stało kupiłam ją w Auchan i kosztowała ok. 16 zł.



RECENZJA: Ten produkt, pomógł mi w rozczesywaniu moich włosów co było czasami nie lada wezwaniem. Po umyciu włosy stały się jedwabiste, przyjemne w dotyku i co najważniejsze ŁATWO SIĘ ROZCZESYWAŁY!!!!
PLUSY:
  •  łatwo nakłada się ją na włosy
  • ma fajną konsystencję
  • opakowanie jest duże i zawiera 1000g
MINUSY:
  • ma dziwny zapach





    Karolina

2 komentarze:

  1. Dziękuję za zgłoszenie na candy na moim blogu hamd-megi.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥