Parę słów o... essence BB cream

Hej, dzisiaj kolejny kosmetyk, czyli BB ( beauty balm )cream od essence. Ja stosuje nr.2 czyli natural. Kupiłam go w drogerii Natura. Niby to all in one, czyli wszystko w jednym.




RECENZJA: Szukałam jakiegoś dobrego kremu BB, chciałam sobie kupić Under 20, ale go nie znalazłam, więc padło na niego. Ma 30ml. i strasznie cieknie z opakowania. MASAKRA. Nie wiem może u mnie tylko tak jest, po za tym jak nacisnę lekko i odczekam trochę to nic nie leci a jak troszeczkę mocniej to leci mi za dużo! Lubię essence bo tam są zazwyczaj dobre i tanie kosmetyki, ale ten należy do tych nie trafionych. Moja ocena to 6/10.


Macie taki krem? Jak się mam sprawdza?


Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥