Pokemon - Pichu.

       Cześć, wiem, że nie było mnie strasznie długo, ale wiecie nauka, główną przyczyną tego, że nie było mnie tak długo było to, że nie miałam weny. Przepraszam wszystkich, szczególnie jednak przepraszam Karolinę, bo zostawiłam ją samą. Pokaże Wam dziś breloczek z Pichu, każdy pewnie wie jak wygląda Pikachu. Pichu jest to jakby mniejszy etap jego ewolucji. Jest jeszcze Raichu, on jest większy i też jest jednym z etapów ewolucji Pikachu. Kiedy byłam mała oglądałam pokemon i je lubiłam, postanowiłam jednego ulepić i właśnie wybrałam Pichu, oto zdjęcia...

Dorobiłam jak widać do niego jeszcze pokeball. Uważam, że nie wyszedł najgorzej, ale każdy sam oceni.
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥