Ciastko


Hej, co tam u Was? Jak pogoda? U nas jest ciepło, ale wieje czasami zimny wiatr. Siedzę sobie teraz jedząc moje ulubione Lays'y i piszę!!! Wcześniej było zimno i padła deszcz, więc miałam wenę do tworzenia :D Zrobiłam parę rzeczy, to takie miłe uczucie wyjąc z pudełka Fimo i zacząć lepić, to mnie po prostu odrestaurowuje :) Mój aparat mnie załamuje, chciałam zrobić zdjęcia, a tu komunikat ''bateria rozładowana'' a rano była naładowana!!! ale mniejsza oto. Dzisiaj pokażę Wam naszyjnik ciasteczko, który zrobiłam z myślą o sobie, oczywiście nie umiałam dodać efektu przypieczenia, no ale...


Moja porysowana mata xD


KAROLIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥