Lodzik


Hej, co to u Was? Jak w szkole? U mnie oceny są już praktycznie wystawione, zostało tylko parę osób, którzy mają między/między. Ja na szczęście nie muszę już nic poprawiać. Została tylko kartkówka z plastyki  i to wszytko. Na lekcjach siedzimy i gadamy albo robimy co chcemy, na angielskim ostatnio piliśmy herbatę (czekoladową!!!) Czekoladowa była dobra, tylko dziwnie pachniała. Dzisiaj od 9 mieliśmy egzamin do bierzmowania, bo był przełożony z środy. Zdałam!!! chyba :P

A dzisiaj pokażę Wam lodzika. Wiem, że jest nie udany, ale nie mam co wstawić na bloga, nie chcę się powtarzać, więc może ktoś z Was ma jakiś pomysł? Jak tak to proszę NAPISZ W KOMENTARZU :D. Co to lodzika to dobrze wiem, że mi nie wyszedł :/ no ale cóż.







KAROLINA

1 komentarz:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥