Róże


Hejo, mam niestety brak weny i nie wiem czy na pewno będę dała rady dalej tutaj pisać... no ale... Jak tam u Was, bo u mnie w sumie dobrze, wczoraj zaopatrzyłam się w statyw, z czego ogromnie się cieszę ^.^ A dzisiaj chcę Wam pokazać, kolejną bransoletkę z gumek, będzie to motyw różu, na początku mojej gumkowej twórczości nie wyobrażałam sobie jak to zrobić, takie trudne to dla mnie było, a tu proszę zrobiona!!! Siedziałam nad nią dość długo, bo to źle nałożyłam gumki, źle trzymałam krosno, tu pękła gumka, ale efekt mnie podoba. Chcecie tutorial???








Kocham!!!


♥♥♥

KAROLINA

6 komentarzy:

  1. Ja poproszę tutorial :D Bransoletka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób tutorial proszęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogu jest już tutorial ^^ odświeżę tą zakładkę z tutorialami i tam będzie :)

      Usuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥