Bransoletka z napisem - R5.

       Cześć, dziś kolejna bransoletka z muliny, tym razem pokażę bransoletkę z napisem. Oczywiście pewnie nie którzy domyślają się jaki napis zrobiłam, ale żeby nie było wątpliwości na mojej pierwszej bransoletce jest napis R5. Jeśli chodzi o R to wyszło trochę koślawe, 5 w sumie wyszło całkiem dobrze. Nie będę jednak od siebie za dużo wymagać, bo jak na pierwszą taką to ogólnie uważam, że całkiem dobrze mi poszło. Sami jednak to ocenicie, nie ukrywam, że zależy mi na szczerych opiniach i będę za nie bardzo wdzięczna. Z tą bransoletką wiąże się pewna historia, a pomyśleć, że tyle cierpliwości i wytrwałości do tego miałam tylko ze względu na to, że postanowiłam zrobić taki napis. Zawzięłam się tak, że jeśli, by mi się nie udało to do końca życia bym próbowała, ale na szczęście mi się udało. Oto zdjęcia...






Jeśli ktoś byłby ciekawy, bo miałby coś podobnego podczas robienia podobnej bransoletki to powiem, że podczas robienia strasznie mi się skręcała i po prostu po skończeniu jeszcze przed zrobieniem zapięcia ją wyprasowałam. Chwila moment i wyglądała normalnie, ale to tak jeśli ktoś miałby jakieś wątpliwości. Niestety obawiam się, że to jest moja pierwsza i ostatnia taka bransoletka, no oczywiście, że bym mogła taką zrobić, ale nie ukrywam, że jest dość czasochłonna i męcząca.
Magda

4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥