I ♥ Nivea

 
Hej tu Natka, dzisiaj parę słów o produktach Nivea ♥♥♥. Nie mam zbyt wiele produktów z tej firmy, ale te co mam bardzo mnie zadawalają. Produkty są wykonane starannie i z dbałością o szczegóły. Pamiętam ja na rynek wszedł Nivea Creme, w tety większość moich koleżanek taki miała. Jedni używali ich na otarcia inni zaś na suche usta. W tym i tym doskonale się sprawdzał. Oto produkt tych rozgłosów.















Innym produktem z Nivea są nie tak dawno dane to produkcji balsamy pod prysznic. Też było o nich dużo rozgłosu inni twierdzili, że jest dobry a inni, że jest nie najlepszy. Moim zdaniem dobrze, że zdania są podzielone, bo trzeba mieć zawsze swoje zdanie. Jednak u mnie ten produkt sprawdza się doskonale. Moja skóra po użyciu tego balsamu jest miękka i gładka. Ma wyciąg z migdałów.






Ostatnio w produkcje weszły nowe pomadki Nivea. Nie posiadam jej jeszcze więc nie mogę mam streścić mojej opinii na ich temat.





Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥