50 faktów o mnie.

Dzisiaj zrobię post pt.50 faktów o mnie. Miłego czytania.
  1. Mój ulubiony zespól to R5.
  2. Moja ulubiona piosenka do Pass me by.
  3. Kocham wszystkie zwierzęta - najbardziej psy.
  4. Boję się ropuch.
  5. Kocham DIY i tworzyć z modeliny.
  6. Jestem starsza od Natalki o 3 lata.
  7. Kocham tańczyć.
  8. Lubię niemiecki.
  9. Jak coś mi się spodoba muszę to mieć.
  10. Jak zobaczę jakąś nową technikę robienia czegoś muszę ją opanować.
  11. Uwielbiam malować paznokcie.
  12. Nienawidzę matematyki.
  13. Lubię śpiewać, ale tylko sobie.
  14. Uważam, że jestem brzydka. 
  15. Mam Facebooka, Nk i ask'a.
  16. Lubię pisać wypracowania.
  17. Zaczęłam kiedyś pisać książkę i jeszcze ją mam.
  18. Lubię Hello Kitty.
  19. Uwielbiam różowy.
  20. Lubię swoją szkołę.
  21. Uwielbiam nosić kolczyki.
  22. Nie potrafię żyć z krótkimi paznokciami.
  23. Lubię mieś wszystko kolorowe.
  24. Mam Spotify. 
  25. Mam mały lęk wysokości.
  26. Mam klaustrofobię. 
  27. Lubię lato i zimę.
  28. Mam pas.
  29. Wolę np. misie w odcieniach brązu.
  30. Uwielbiam mleczną czekoladę.
  31. Kocham lody jabłkowe, mango, cytrynowe i truskawkowe najlepiej jako sorbety.
  32. Jestem dzieckiem wiosny. Dokładniej maja.
  33. Boję się burz.
  34. Umiem pływać.
  35. Umiem rysować.
  36. Tylko na dwóch filmach płakałam na pewno na Marley i ja.
  37. Uwielbiam odgłosy ptaków, gitary i skrzypiec.
  38. Nienawidzę sprzątać.
  39. Lubię bałaganić.
  40. Mam ok. 160 wzrostu.
  41. Zawsze jak kogoś minę oglądam się za nim, czasem nawet 2 razy.
  42. Zawsze powstrzymuję się od śmiechu.
  43. Jestem wstydliwa.
  44. Potrafię być bardzo wredna.
  45. Nie lubię historii.
  46. Czasami dziwię się jacy chodzą beztalencia po naszej ziemi.
  47. Zawsze jak nie mam o czym myśleć to mam w głowie słowa pewnego ważnego człowieka które kiedyś usłyszałam z telewizji brzmiały mnie więcej tak co jeśli człowiek jest tylko jeden a resztę co widzimy do sobie bardzo silnie wyobrażamy.
  48. Jestem bardzo chuda a czasami bardzo się obżeram.
  49. Mam siostrę.
  50. Nie lubię swoich zdjęć.
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥