Stempelki do pazokci

Dzisiaj coś o stempelkach na paznokcie. Zdobienie techniką stempelkową jest zarazem efektowne i proste. Ja mam stempelki z essence, do tego trzeba specjalny lakier do stempelków, dość gęsty też się dobrze sprawdzi. Ja mam 4 płytki i parę lakierów w tym dwa specjalne do tego. Kosztują od ok. 5,90 - 20 zł. Można do tego dokupywać płytki one są w cenie ok. 7zł. są efektowne np. na jakieś wyjścia jak i na co dzień w tym do szkoły. Przepraszam, że post był taki krótki, ale to się zmieni, ale mam dobrą wieść niedługo Natalia zacznie znowu dodawać posty. Za jakiś czas nie obiecuje, że jutro ale wszystko jest możliwe.

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥