Perełki na pazokciach

Hej, dzisiaj trochę na temat perełek do paznokci. Możne też mówić kawior, ale ja wolę określenie perełki. Jest to dość fajny sposób na manikiur. Na co trzeba zwracać uwagę?

1. Kolor top coat'u powinien być mniej więcej do koloru pereł. Przykład ja mam ja mam kolorek 1, więc do takiego granatowego fioletu dobrym kolorem będzie np. ciemny fiolet albo granat. Te perełki trzymają się +/- 1 dzień potem zaczynają się doklejać i odpadają.

2. Gdy posypujemy paznokcie to należy robić to nad kartką, gdy skończymy to możemy zebrać pozostałe perełki.

A wy macie taki lakier? Co o nim sądzicie?


Karolina 

2 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥