Lakiery pachnące

Hejka,  tu Karolina dzisiaj pokażę wam lakiery które pchną podczas wysychania. Ja mam zielony 167 KIWI z marki Secret. Miałam go już na paznokciach, tak jak bez top coat'u to trzyma się dosyć dobrze. Moim zdaniem to on nie pachnie podczas wysychania tylko gdy wyschnie. Nie pachnie zupełni kiwi pachnie jak dla mnie, jak płyn do zmywania naczyń o zapachu kiwi. Pachnie dosyć intensywnie. Kupię sobie jeszcze ten niebieski bo ciekawi mnie czym pachnie. Inne marki też pewnie mają takie lakiery w sprzedaży. Samemu można sobie zrobić lakier pachnący starczy, popryskać wyschnięty lakier na paznokciu jakimś zapachem np. olejku czy perfum. Znacie jakieś metody na szybsze wysychanie lakierów ja 2.

1. To pomalować paznokcia lakierem i włożyć do zimnej wody, ale to podobnie tak wysychają te markowe a ze słabszej marki mogą się rozmazać.

2.. Polega na pomalowaniu paznokcia i niewłożeniem go na parę sekund do zamrażarki.
Jak oceniacie pachnące lakiery? Macie jakiś? Jakie marki polecacie?


Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥