Hej


Dzisiejszy dzień był super! Ostatnio sporo dzieje się w moim życiu, czasem bywa wesoło, czasem smutno, a co do bloga, jak widzicie Madzia już tu nie zagląda, ale nie mam jej to za złe... Posty będę dawała teraz rzadziej,a jest do spowodowane szkołą, wiecie 3 klasa gimnazjum, mam sporo nauki i chce mieć też czas wolny, nie tworzę teraz nic, jakoś nie mam weny, a jak już chcę to nie wiem co :( wiec możecie mi podsunąć jakieś pomysły :) staram się znaleźć czas na wszystko i dla wszystkich, ale inny mają mnie czasami dość... ukochana ja xD mam po prostu super charakter, ale nie będę się rozczulała. Ostatnio obejrzała Wilcze Dzieci KOCHAM!!! i polecam!!!


no do rzeczy a dziś lizaczek:




Wiem wygląda...biało, ale tak jakoś wyszło, tak na prawdę jest różowo-niebieski w pastelowych odcieniach oczywiście :)


KAROLINA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥