Naruto?


Hej, jak pierwsze dni szkoły? Podobają się Wam nowe plany, mój jest znośny dwa razy do 15 i 13 i raz do 14 :) Właśnie robię chemię, ale napadła mnie chęć by coś napisać, chciałabym uprzedzić, że posty nie będę się pojawiać regularnie, tak ja wcześniej, postaram się, ale nie wiadomo... A dziś pokażę Wam bransoletkę z logo (?) Naruto, osobiście nie przepadam za anime, ale... Wiem że brzydko wyszedł, znaczek źle wygląda, ale trzeba zrobić coś nowego :)




I jak? Podoba się?

Miłego dnia!


KAROLINA

4 komentarze:

  1. Nooo... Logo to bym tego nie nazwała xD fakt, nie wyszło ci idealnie, dałoby się to na pewno poprawić, ale jak na jedną z pierwszych tego typu rzeczy jest git ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dosyć fajnie wyszła :D Ja mam cały czas od 8:00 do 14:25 i raz do 15:15 :P

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥