Moje oraginizery cz. II

Heja, dzisiaj druga część moich organizerów.









1. Kaboszony. Zainteresowałam się nimi nie dawno, ale już je lubię. 




A więc:

1. akrylowe kaboszony

2. srebrne bazy do kaboszonów

3. inne bazy

4. mniejsze bazy do kaboszonów w kolorze brązu

5. większe bazy do kaboszonów w kolorze brązu

6. duże kaboszony

7. mniejsze kaboszony


2. to jest zdecydowanie bardziej ozdobny organizer, przynajmniej jego zawartość :P





1. wąsy i inne akrylowe rzeczy

2. moje patyczki fimo, ale tylko z 1 jestem dumna

3. buteleczki z ozdobami

4. duże buteleczki

5. sztuczny lód

6. wstążki

7. mikro kulki

8. moje posypki

9. posypki i miniaturowe sztućce + kieliszki

10. małe buteleczki

11. opakowania

12. woreczki strunowe

13. fimo liquid 



3. Także ozdobny organizer.





Więc:

1. kokardki

2. baranki i parę dużych zawieszek

3. złote zawieszki

4. łączniki

5. zawieszki typu ''made for you''

6. duże zawieszki

7. srebrne zawieszki

8. nakładki na koraliki

9. łańcuszki

10. inne zawieszki

11. brązowe i miedziane zawieszki

12. patyczki fimo




To na tyle.



P.S. Czyta ktoś to w ogóle? 


4 komentarze:

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥