Zakupy

Hejka, dzisiaj trochę dłuższy post. Będzie on o moich zakupach hand-made'owych. W sobotę pojechałam z przyjaciółką do pewnego sklepu i zaraziłam ją moją pasją. Każdą moją znajomą tym zaraziłam chociaż na troch. Ok do rzeczy.




1. Miś i sówka - przekładki, jak ktoś jest moim stałym czytelnikiem ( mam nadzieje, że są takie osoby :P ) może znać już te przekładki






2. Są to znaki nieskończoności - łączniki w kolorze złotym. Uwielbiam znaki nieskończoności o.O




3.Krzyże, pokazywałam Wam już je, jak ktoś chce takie kolczyki to zapraszam do kupienia. :P










3. Rzemyki, kupiłam je to tych przekładek, miś po prostu według mnie musiał być brązowy. Dla mnie każdy miś i dodatki misiowe muszą być brązowe XD






4. Skrzydła łączniki mam już plan ja je wykorzystam :D





5. Buteleczki, czyli moja obsesja ♥♥♥















i wszystkie













To mniej więcej wszytko. Jak się wam podobają moje zakupy. Z i przepraszam za jakość zdjęć robiłam je telefonem.

12 komentarzy:

  1. Świetne zakładki :3 Ja ostatnio mam obsesje właśnie na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy :3 Ja tez nie dlugo planuje jakieś :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :3 Ja tez nie dlugo planuje jakieś :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przekładki bardzo fajne! Takich jeszcze nie widziałam :)

    Zapraszam do siebie.

    www.ach00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także ich wcześniej nie widziałam, ale jak je zobaczyłam musiałąm je mieć :P

      Usuń
  5. Przekładki są uroooocze~... A te buteleczki też są fajniusie, jak byłam młodsza to się nimi jarałam xD Przypominam jeszcze o tych krzyżykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaraziłaś mnie tym :p
    I te buteleczki na truciznę xD

    OdpowiedzUsuń

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥