Parę słów o... Garnier HydraAdapt

Hej, w najbliższym czasie planuje ten post za ostatni kończący serię Parę słów o... Piszcie w komentarzach lub na maila jakich chcecie recenzji kosmetyków. Konkretnie jakie mam przetestować produkty.


A dziś Parę słów o... Garnier HydraAdapt

Przeczytałam dużo dobrych i zły recenzji o tym produkcie, więc postanowiłam go wypróbować.



RECENZJA: U mnie ten krem sprawdził się dobrze. Stosowałam go prawie codziennie i czułam przyjemne nawilżenie, nie był taki tłusty i szybko się wchłonął. Ja mam krem do cery normalnej i suchej. Kupiłam go w Rossmannie był wtedy w promocji więc to mnie podkusiło. Daje mu 10/10


Jakie jest wasze zdanie na jego temat???

Karolina






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej, miło by było jakbyś coś po sobie zostawił/a. Postaramy się wam odpowiedzieć. Możecie pisać o czym chcecie, komentować i pytać. Codziennie patrzę czy nie ma nowych komentarzy. Na każdy odpowiem. Zapraszamy ♥♥♥